fredag, oktober 22, 2010

hösten är här ... nu åker mer pyssel fram

Det börja bli sådär ruggigt sådär att man inte vill vara ute allt för länge, då blir det pyssel inne istället ! Det har blivit en hel del pärlande ... jag har köpt vingar för pengarna o börjat göra skyddsänglar mest för jag gillar det att göra olika o det är en hel del som vill köpa av mig det är oxå kul ...

En del nya nykelringar har det oxå blivit vi har ju en massa nycklar att märka (fixa nykelringar till o det är ett rent nöje... jag fundera på om jag ska klä min nyckel jag har ju vant mig vid en mjuk nyckel det är ju nästan 2 år sen jag stickade dit min nykelkofta...

ugglorna blir mer o mer trevliga dom växer på en ... lite roligt o klart retro känsla ...
nånn nämde att snart kommer axelvaddarna , snälla skona mig för detta jag gilla inte det på 80-talet o nu ... nä .. jag får vara egen o inte falla in i det ...

Inga kommentarer: