söndag, december 26, 2010

Har ny leksak !

Det är trevligt med nya leksaker dock är den svår med vissa saker ... Jag har än inte lärt mig att få över bilder o detta stör mig eftersom jag gärna visar ..lite det som händer .
Ja ja jag har lärt mig att prenumerera på bloggar så nu har jag lagt till hej vilt o det är suter trevligt att kunna följa med Flipboard det är en app jag klart rekomenderar
Jag har ju sjukstuga hemma o det verkar vara jag som kommer lindrigast undan med en Axel förkylning men jag ska inte ropa hej än eftersom maken är kass nu ...blä detta är vinter i ett nötskal även om jag märker att som trollen blir äldre blir dom mer o mer förskonade ..friskare lixom
Njut av dina nära o kära det försöker jag göra !

1 kommentar:

Siv sa...

Hej! Kul att du tittat in till mig!
Läste den fina dikten nåt inlägg tidigare! Så sann och visst är livet sådant. Jag har säkert varit inne på denna bloggen tidigare...du vet, man klickar på en länk och där hittar man nåt intressant och klickar.........till slut vet man inte var man började och timmarna rinner iväg. Ha ett riktigt gott nytt år!