onsdag, januari 05, 2011

Nytt år !!

Lite Saopaolo över det !!


 


Att vara ute i solen nu när vädret är såhär är en fröjd bara man är påpälsad ..o man har tid.
Det är halt o man tränar andra muskler än vanligt.
Det nya året börjar halt men jag har kännt solen värmer, det blir ljusare så rätt va det är kommer våren även om det dröjer ett tag så är det dit vi är på väg inte åt andra hållet !

Hunden löper o det är halv jobbigt ..pipigt o väldigt ynkligt det är bara att mysa extra mycket o tvätta lite mer än vanligt... så är det jag har det bara 2ggr om året inte som hanhundägarna jämt mer eller mindre !

Hantverk är det halvt sparsamt med jag hinner inte o tar mig inte tid..prio etta nu är sova om inget annat drar.

det är mycket som ska stickas 2011.. o det är tur man har en rejäl möbel där alla garner kan vänta på sin tur.. mina virknålar har gått o villat bort sig o jag vet att eftersom jag var duktig o sydde ett fordal till dom är det nästan ALLA som är väck... det är bara att gå igenom skåp o lådor eller att vänta tills dom bara dyker upp, det går ingen nöd på mig just nu är det sockar på rundstickor med båda på samma gång som gäller o det är ju snabbare sagt än gjort men klart koolt !
bild kommer snart !

ha det gott /cina
Posted by Picasa

1 kommentar:

Siv sa...

Hur får man till sockar på rundstickor??? Har läst det på nån annan blog också, men har inte hittat hur man gör. Har du nåt tips var jag kan hitta detta, för det låter intressant.
Löptider väntar jag också in. Men förhoppningsvis dröjer det minst en månad till....
Ha det gott i väntan på våren!