måndag, februari 20, 2012

Förkylning som slårt till

Lever just nu med näsduk under näsan o kan knappt fatta att man kan producera denna mängs... när näsan vilar kommer ögonen igång.
Som tur är har jag hittat en massa lyssne böcker i gömmorna eftersom jag rensar mer än gäna just nu ..

inspirerad av köpstoppsbloggen  http://notbuying.blogspot.com/ har jag blivit en slängare ... visst jag samlar på en hel del JA men jag e bättre bättre på att slänga sån't som inte har framtid här, vi bor rätt trångt o det är inte klokt vad man inte behöver vissa saker man tror man Absolut måste ha !

mina "Ren kärleks fingervantar e klara  ska fota dom vi tillfälle !!

Tjejen e kanelbullad i soffan o njuter av lugnet när trollen träntar 
Det är otroligt hur lite hon kan bli o i nästa sekund breder hon ut sig så ingen får rum alls 
är klart nöjd köpte nytt säkerhetsbälte/sele till henne med den  nya bilen har vi inte fixat bur o vägde henne ligger på 24,6 kg lagom vikt för henne  


ha en skön dag o jag ska jobba på att snabbt bli frisk ! 


Inga kommentarer: