söndag, september 02, 2012

Loppat fyndat organiserat klart nöjd !!





Det är ett evigt letande efter Cykelhjälmarna dom ligger överallt o ingen stans o när det väl ska iväg hitta dom inte den ... jag har länge klurat på en bra häng anordning men det är lättare sagt än gjort ... var  i Lördags o loppade 
tre söta hundrumpor för 5kr ..dom som sålde dom hade inte ens tagit bort plastbandet lappen sitter på ... dom e från Ikea o kostar klart mer eftersom varje tur till Ikea är minst 500kr i bra o ha saker eller tänk om jag skulle behöva grejer 
Hängde upp dom i hallen o det va hur lätt som att hänga hjälmarna på !! 
 
 Detta Blev det bästa jag fått till det!
Skulle jag hitta fler så kommer dom oxå upp vi har ju en uppsjö hjälmar o vet inte om det är materialet eller doften för valpen älskar att tugga på dom ... lätta är dom oxå så rätt fort har han snott dom o ligger i sin säng o mumsar !! grrrr





det är svårt att hitta en både myslampa som är passande men jag fyndade denna stora garnboll på loppisen för 20 kr fick jag en super kool lampa med fungerande glödlampa i är det inte klokt eller *??

Lagom ljus o så söt ... det kommer bli att damsuga den då o då eftersom dammet hitta väl den ... men ljuset är lagom så den kan vara tänd utan att den stör när man kollar tv ... vi har haft ett klot i vit glas men den bländade jätte mycket ...

 Det är kul med loppis visst man hittar både sånt man behöver o en del man egentligen kunde varit utan men det är en klart trevlig upplevelse ...visst vissa tror dom ska göra pengar av att dtå där o då inte av mig ja jag kan betala en del för saker men ... gamla Lindex koftor för 40 kr kommer jag aldrig köpa oavsätt om vederbörande ALDRIG använt den ... skiter jag i det eller ...det är ju loppis...
Vissa märken kan man betala mer för men inte bara för att dom inte använt dom !!



Inga kommentarer: